Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LauravdHam schreef:Hoi allemaal,
De laatste paar dagen is mijn pony heel erg traag en heel slecht aan het been. Hij is altijd aan het begin van de training wel slecht aan mijn been, maar dit wordt dan al gauw beter. De afgelopen paar weken werd hij wel steeds sterker, maar dit is nu al veel minder. Ineens de laatste paar dagen is hij heel erg sloom. Hij is bijna niet in draf of galop te krijgen terwijl ik er normaal gesproken maar aan hoef te denken en hij doet het al. Het gekke is dat hij aan de voorkant wel heel fijn loopt en niet echt gaat trekken ofzo. Ook loopt hij niet kreupel. Ik heb het de afgelopen dagen aangekeken, maar begin nu toch de twijfelen of er niet iets anders aan de hand is. Wat wel heel gek is, is dat ik twee dagen geleden even ging uitstappen op een zandpad bij ons achter het huis het toen ging hij ineens wel heel snel lopen, dus ik dacht misschien is hij een spelletje met mij aan het spelen. Maar vandaag ging ik weer in de bak rijden en was hij gewoon niet vooruit te branden. Ik begin me een beetje zorgen te maken en weet nu niet goed wat ik moet doen. Zo ken ik hem helemaal niet, want hij is eigenlijk altijd heel voorwaarts. Dat hij aan het begin van de training slecht aan mijn been is of moet opwarmen snap ik, maar het wordt nu gewoon niet beter en dit ben ik niet van hem gewend. Heeft iemand misschien een idee wat ik moet doen? Moet ik het gewoon nog even aankijken of wat zou er aan de hand kunnen zijn? In de wei doet hij ook gewoon normaal en kan hij ook heen en weer rennen. Ook eet en drinkt hij gewoon normaal.