Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BopjeBo schreef:Kijk eens naar de online cursus van Dressage Pro met Rien van der Schaft.
Enorm leerzaam, ik vind het eigenlijk pure basiskennis die elke ruiter moet weten, het beheersen kun je natuurlijk onder begeleiding van een instructeur doen. Het is prijzig maar absoluut waard als je je wilt verdiepen om een goede ruiter te worden.
rebbelx schreef:o dankjewel Booklover01 dat lijkt me erg tof om te lezen! weet je toevallig hoe het boek heet?
BopjeBo schreef:Kijk eens naar de online cursus van Dressage Pro met Rien van der Schaft.
Enorm leerzaam, ik vind het eigenlijk pure basiskennis die elke ruiter moet weten, het beheersen kun je natuurlijk onder begeleiding van een instructeur doen. Het is prijzig maar absoluut waard als je je wilt verdiepen om een goede ruiter te worden.
rebbelx schreef:brokjes schreef:Centered riding kan interessant zijn om je in te verdiepen
is dat een boek of een rijstijl of iets in die richting?![]()
klinkt erg interessant ik vind het altijd leuk om onderzoek te doen!
rebbelx schreef:BopjeBo schreef:Kijk eens naar de online cursus van Dressage Pro met Rien van der Schaft.
dankje! ik had gister toevallig ook op internet gezocht naar online cursussen over paarden welzijn en dat soort dingen.
ik vind het idd belangrijk om een goeie ruiter te worden. ik hoef er niet perse mijn werk van te maken en ik heb ook niet echt de behoefte om grootse dressuur wedstrijden te rijden, maar het lijkt me wel tof om later een eigen paard te nemen en dan wil ik in ieder geval goeie kennis hebben! en het is altijd leuk om te leren haha
(behalve dan de saaien vakken op school hihi)
ik ga even kijken naar de prijs want ik ben niet de allerrijkste en ik heb natuurlijk ook nog gewoon school helaas