2 jaar geleden heb ik mijn pony dreamer gestart tussen de pony's, it hebben we gedaan tot de 7 winstpunten hierna merkte ik aan hem dat hij iets meer tijd nodig had om het allemaal te verwerken (hij was toen 4/5 jaar) deze tijd heb ik hem gegeven en we hebben gewerkt aan onze band en werken vanaf de grond, rijden hebben we heel lang niet "serieus"gedaan, hiermee bedoel ik niet op een dressuurmatige manier.
halverwege dit jaar hebben we de dressuur weer wat meer opgepakt en dit ging weer met slag en stoot, maar dit maakt niet uit want we moeten het allebei nog leren.
wel ben ik ondertussen 19 en mochten we dus samen tussen de paarden gaan startten.
afgelopen zondag hebben we dit dus gedaan !
ik ga hieronder 2 proeven laten zien.
nee het is bij lange na niet perfect. we hebben nog veel om aan te werken.
dit is vooral mijn houding (stillere armen en benen. ook tenen mogen vaak veel meer naar binnen), die ook resultaat heeft op de nagefelijkheid/aanleuning van dreamer.
tijdens de proef veel impuls verlies ook hier werken we aan.
voor nu ben ik intens trots dat we het hebben gedaan en hierop kunnen we zeker verder bouwen.
en de protocollen, helaas voor deze keer geen winst en dit had ik ook niet anders verwacht.

we bouwen lekker verder en volgende maand beter !
opbouwende kritiek mag maar hou het alsjeblieft aardig het is al spannend genoeg om dit op bokt te zetten maar wil het toch graag delen met jullie

veel liefs

madoliefje en dreamer