Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
butengeweun schreef:Er zit per paard een grens ik zoek de lijn vaak op. Zeker tijdens een les instructie ziet zoveel meer. Merk ik echt te veel spanning is gewoon een rondje draven al voldoende om de spanning weg te krijgen.
Maar je moet weten wat je doet, die van mij vindt buigen gewoon heel lastig en een nieuwe buiging aanleren is niet leuk en als ik dan de grens/lijn niet ga opzoeken zal ze het nooit doen. Maar ik probeer nooit tot het verzet te rijden.
Oja als ze het eenmaal snapt en weet wat ze met haar voeten en lichaam doet dan gaat ze het vrolijk doen en ze gaat ook nog steeds vrolijk mee op te rijden
butengeweun schreef:Als ik die van mij alleen liet doen wat zij zonder verzet of even een discussie heeft aangeleerd stonden we nog stil in het midden van de bak naar iedereen te kijken. (Iets met paard wat echt liever lui dan moe is/was ze is nu bij mij heel fanatiek bij een ander die moet haar ook even motiveren)
Citaat:omdat ze dan haar spieren juist gaat gebruiken (wat niet het geval is zolang ik het rustig aan doe)