Gistermiddag ben ik bij T@nj@ geweest om haar (of eigenlijk h@ns zijn) nieuwe aanwinst Moz@rt te bewonderen...en even te helpen met longeren.
Daar aangekomen zag ik hem al staan...
T@nj@ ging hem opzadelen, al lag het zadel niet helemaal lekker maar zo voor het longeren kon het prima...
foto`s zijn met gsm in regen gemaakt sorry dat ze niet duidelijk zijn
Zijn koppie, zéér sprekend, zéér hoog knuffel gehalte, zéér

Nog even een keer zijn koppie van de zijkant
Hij neemt het bit braaf aan, al is het toch gek zo`n ding in je klep

En toen het half uurtje van de waarheid
We liepen naar de paddock en Mozart liep braaf mee...mooi gebouwd paardje, prachtige hals erop...en terwijl T@nj@ met hem naar de paddock liep, veerde hij elegant in stap door zijn beentjes
Linksom beginnen, direct maar in draf want er was zoveel te zien, en vooral als er zo`n rare muts naast t baasje staat

Eerst was hij een tikkie gespannen, zadelmak maken is best spannend of je nu 3 of 9 jaar bent

Nadat hij linksom ontspannen was en super liep (wat een schwung!) ook rechtsom, op deze hand wil meneer nog wel eens in de verleiding komen om ineens stil te gaan staan en zijn kont naar buiten te zwiepen. Dus T@nj@ moest haar koppie er goed bij houden (en da`s niet zo makkelijk met mij ernaast
)

en nog maals zijn koppie

Ondanks dat Mozart nog onbeleerd is, en T@nj@ zo met hem bezig is, vind ik dat hij het hardstikke netjes doet! En T@nj@ ook uiteraard
Dit verder opbouwen en T@n ik weet ZEKER dat als Mozart strakkies onder zadel is, het een SUPER paardje is!!!Wat kan ie lopen zeg, wauw!!!
, zit vast in de naam:D
)
) dus nu koopt Hans dat zadel en daarmee kan ik Mozart dan inrijden en Hans mag dan later beslissen, als Mozart alle spieren op de juiste plek heeft zitten, wat voor zadel hij voor zijn paard wil gaan kopen