nou kan ik zelf goed rustig&geduldig blijven(als ik daar n beetje mn best voor doe
) maar hij is nogal gevoelig in zn mond, heeft sinds ik hem heb al een kloofje in zn mondhoek, die erg snel weer erger wordt, bv als hij wil steigeren en ik hem omtrek, is t kloofje weer iets ergernou is ie zo drammerig en loperig dat ik hem tegen moet houden, waardoor zn mondhoeken weer gevoelig zijn, op alleen zit werkt helaas niet
vandaag had ik clubles en na 45 min drammen en klieren kwam hij er doorheen en liep ie echt
ik kon mooi rechtop zitten, stil zitten, en hij bleef achter actief en voor netjes opgericht en een constante aanleuning, zonder achter de LL te kruipen(wat ie nogal snel doet)
schouderbinnenwaarts ging perfect, hij bleef keurig constant en actief, ook een middendraf ging heel beheerst, maar toch met een mooie verruiming
dus ik was tevreden en heb hem wat langer gelaten, rustig paar rondjes gegallopeerd, gedraaft en uit gaan stappen
maar wat moet ik morgen doen?
weer rijden, met als gevolg dat zn mondhoeken misschien nog wel gevoeliger worden als ie weer zo gaat hangen en drammen, of longeren, waarbij hij dus diep loopt, maar wel zn rug 100% ontspant en goed gebruikt en dus mooi los wordt
maar dan heeft ie wel meer de neiging om wat te gaan hangen en achter de LL te kruipen
wat is nou het verstandigst om morgen te doen, om zondag zo goed mogelijk te kunnen rijden?
rijden, wat dus wat drammerig is, met als gevolg dat ie zondag wel eens te gevoelig in zn mond kan zijn, en als ie dan kijkerig is en weg wil rennen en ik hou hem tegen, zn hoofd omhoog komt ivm mondhoeken
of longeren, waardoor hij zondag wel ns wat hangerig kan zijn, omdat hij met longeren wat dieper loopt da in de proef moet, maar wel zn rug mooi los is.