Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
belle_boef schreef:Als het zo dringend is bel je een dierenarts en ga je niet op een forum klagen dat je je berichten niet vol krijgt
Hoppit schreef:Gebroken pootjes bij dit soort diertjes groeien weer vast binnen een paar dagen. Moet dus of opnieuw gebroken of pootje er af, of gewoon laten doen en dan leert ie er mee leven (als het niet zodanig storend is dat het problemen gaat geven).
Je kan hem altijd laten checken op de poli van de faculteit in Utrecht, alle info kan je vinden op http://www.facebook.com/VBDUKG
Daniquebyoux schreef:belle_boef schreef:Als het zo dringend is bel je een dierenarts en ga je niet op een forum klagen dat je je berichten niet vol krijgt
Zeggen dat diertje naar de dierenarts moet was volgens mij voldoende geweest.![]()
Ts, ga idd met diertje naar de dierenarts. Als ze er last van heeft zul je toch moeten gaan.
Ponymuslonka schreef:belle_boef schreef:Als het zo dringend is bel je een dierenarts en ga je niet op een forum klagen dat je je berichten niet vol krijgt
mijn moeder wilt niet naar de dierenarts dan lijkt mij dit toch wel de beste oplossing.maar bedankt voor uw vriendelijke reactie.
LukieBradley schreef:Ts, waarom mag je van je moeder een dier nemen als je niet naar de dierenarts mag indien nodig?
Ben altijd zo benieuwd naar de gedachtegang achter dit soort mensen