Vandaag is mijn nichtje meegeweest naar Goofy om wat foto's te maken. Goof is een 7 jarige tinker en een vriendin en ik rijden hem nu ongeveer 2 jaar bij. Veel buitenritjes, onderlinge fnrs en springwedstrijdjes, crossen en tsja eigenlijk vanalles. Goofy is enorm veelzijdig
Er zijn een hoop verbeterpuntjes en omdat ik altijd graag tips hoor heb ik besloten de foto's hier te plaatsen.
Puntjes die ik sowieso al heb
- sneller en meer leren loslaten!
- Handen rechthouden, ik heb een rare knik in mijn pols en de neiging mijn hand teveel bij me te houden
- rechtop zitten. in dit zadel heb ik sneller een stoelzit en bovendien zit ik naar voren met mijn bovenlichaam.
- Goofy duikt nog wel eens of kruipt te diep. Maar ik merk dat hij sterker wordt en dat het steeds ietsje beter gaat!
[ [url=m/fkB41A.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tZVsuF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/47iysJ.jpg]Afbeelding[/url] ] Hier zou ik dus mijn binnenhand losser willen zien
[ [url=m/kgQODK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/d430e0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wIOTgL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VtbCki.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BxTw2L.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZHr9M2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rT5B8p.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pf6k9T.jpg]Afbeelding[/url] ] Inzet van een stukje draf verruimen. Zakt hier wat te diep, maar voor nu ben ik allang tevreden hoe hij strekt.
[ [url=m/ADeBTH.jpg]Afbeelding[/url] ] En als laatste even deze, verruimen vindt hij nog best moeilijk en zoals hier valt hij dan een klein beetje richting de galop maar dat geeft voor nu nog niet. Wel weer een mooi actief achterbeen