Het is een pittig beestje maar helemaal niet vervelend ofzo.Het enige probleem is dat hij op het strand ontiegelijk sterk wordt, er is dan bijna geen houden aan.
In het bos, heide, bak, tijdens het springen etc heeft hij nergens last van... alleen op het strand, komt waarschijnlijk door de grote vlakte ( misschien een soort omgekeerde claustrefobie
)Ik heb hem nu zo ver dat hij niet meteen flipt op het strand en aan de kletter gaat maar ik heb elke keer verschrikkelijke pijn aan m'n handen en schouders door de ophoudingen. Ik wil natuurlijk niet aan een stuk door trekken, maar na elke ophouding als die dan iets inhoud en je ontspant weer gaat die weer proberen te rennen
Heel vervelend
heeft iemand een goede tip voor mij... ik wil er GEEN scherper bit inhangen omdat ik persoonlijk vindt dat dat alleen maar negatief werkt op den duur.
Ik heb wel een martingaal bij hem omgedaan maar dat heeft totaal geen effect op hem. En andere hulpteugels vindt ik echt het laatste redmiddel... wil het liever eerst zonder proberen
Nou iemand tippies voor mij?