Dit doet ze alleen links en eigenlijk alleen als ik contact met de mond heb. Dus niet bij het uitstappen of wat dan ook.
Wat kan ik hier aan doen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Independence schreef:Tandarts is recent nog geweest dus dat lijkt me niet. Scheefheid van mij is een feit, paard is opzich niet heel scheef. Maar jullie gooien het dus wel op rijtechnisch, en niet op bijvoorbeeld een verkeerd bit?
Edit; ah ja dus het zou m ook aan het bit kunnen liggen.
Independence schreef:Tandarts is recent nog geweest dus dat lijkt me niet. Scheefheid van mij is een feit, paard is opzich niet heel scheef. Maar jullie gooien het dus wel op rijtechnisch, en niet op bijvoorbeeld een verkeerd bit?
knollentuin schreef:Independence schreef:Tandarts is recent nog geweest dus dat lijkt me niet. Scheefheid van mij is een feit, paard is opzich niet heel scheef. Maar jullie gooien het dus wel op rijtechnisch, en niet op bijvoorbeeld een verkeerd bit?
Ligt eraan welke tandarts er geweest is, er is een groot verschil in
knollentuin schreef:Ik wil nog even toevoegen dat ik de ruimte tussen je neusriem En sperriem ook erg klein is, ik vermoed dat je neusriem te laag zit, heb je een duidelijkere foto?
Sophievhouw schreef:Is het een idee om eens een keertje bitloos te rijden (als dit mogelijk is) en dan te kijken of ze het ook doet?