Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Dracarys schreef:Buitenbeen naar achter leggen op de volte is tegen het uitzwaaien.
Je kan het overigens ook aan je instructrice vragen tijdens de les dan kan ze het je meteen direct uitleggen.
pienx schreef:Hooi allemaal,
Ik zat vanavond op de bank na te denken over 'been geven', maar wat doe je dan eigenlijk.
Als binnenbeen geeft dan duw je je paard naar buiten. Maar stuur je dan zijn binnenbeen aan of juist je buiten been?
Ik kom vooral op deze vraag omdat een instructrice in de volte tegen mij zei : ' doe je buitenbeen achter de singel, wat ik heel onlogisch vond aangezien hij dan juist niet om mijn binnenbeen zal komen.....
Dus eigenlijk 2 vragen: welke (paarden)benen stuur je aan als je been geeft?
En waarom moet je je buitenbeen op de volte achter de singel leggen?
Liefs!!
pienx schreef:Hooi allemaal,
Ik zat vanavond op de bank na te denken over 'been geven', maar wat doe je dan eigenlijk.
Als binnenbeen geeft dan duw je je paard naar buiten. Maar stuur je dan zijn binnenbeen aan of juist je buiten been?
Ik kom vooral op deze vraag omdat een instructrice in de volte tegen mij zei : ' doe je buitenbeen achter de singel, wat ik heel onlogisch vond aangezien hij dan juist niet om mijn binnenbeen zal komen.....
Dus eigenlijk 2 vragen: welke (paarden)benen stuur je aan als je been geeft?
En waarom moet je je buitenbeen op de volte achter de singel leggen?