Jaa, ik heb eindelijk uitgevonden hoe onze scanner werkt en ik heb de smaak te pakken!
Hier dus ff een paar foto's van de kinderboerderijbeestjes. Weten jullie meteen waar ik de hele dag rondhang....

[img]../upload/976/suzan.jpg[/img]
Dit is Suzan, de mamsie van Theike. Let vooral niet op mij, ik zie er niet echt uit. En ja, ik weet het, ik ben veel te groot voor haar, maar ik rijd ook niet lang op haar, ongeveer 20 minuutjes per dag. Maar dat gaat nu ook niet meer, want ze blijkt dampig te zijn...

Suus is een welsh A, 19 jaar oud en ehh, een echte vreetzak

[img]../upload/976/theike.jpg[/img]
Sorry, kan het niet laten, ff Theikes mooie koppie erbij

[img]../upload/976/anita_sr.jpg[/img]
Dit is Anita sr. Het is een ezel (jaaaaa, echt waar

BTW, haar hoeven zien er niet zo goed uit, maar dat komt door de hoefbevangenheid
[img]../upload/976/anita,_geboren.jpg[/img]
Stukje van de geboorte van Anita jr. Ik was er zelf niet bij, maar heb de foto's gekregen van een vriendin die er wel bij was.
Van Anita hoe ze nu is, heb ik op het moment geen goede foto, nouja, ik heb er wel een maar ikkan hem niet vinden in die puinzooi op mijn bureau

[img]../upload/976/miep.jpg[/img]
En dat is dit Miep. Ons Nederlands Landvarken. Het is een zeug van 6 jaar. Vlak na de foto deed ze haar bek wagenwijd open, omdat ik er eten in moest gooien. En zoals je denk ik wel ziet, zit ze hier (ook een van haar kunstjes)
Let weer niet op mij, ik had hier een verschrikkelijk kapsel (veels te kort...

[img]../upload/976/miep_&_anita.jpg[/img]
Lief!!!

Verder heb ik nu (gelukkig

Wat vinden jullie van de beestjes van de boerderij?
Ik zou ook nog wel een foto kunnen inscannen van de koe en het reuzekonijn en de ratjes en de kippen en de geiten en de ....
maar daar ga ik jullie verder niet mee vervelen

Grtz. -x- Astrid