Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
Ik draag overigens wel op het verharde. Moet ik wel elk jaar opbouwen want hij heeft geen ijzers. Maar het is wel fijn om wat stukjes te draven. Ereste schreef:Nu is het altijd zo dat hij de eerste 10 min heel kort loopt, hij heeft wat tijd nodig om los te komen. De laatste tijd loste ik dat op door veel overgangen te rijden.
), die ook ruiter zijn, en ze zeggen allemaal hetzelfde. Hij mankeert niets, alleen moet hij wat sterker worden. Hij loopt trouwens wel heel soepel en regelmatig zowel op het harde als op het zachte, aan de longe. Ook in galop loopt hij mooi regelmatig, maar hij heeft wel moeite om die aan te houden.
), voor zekerheid, maar dat raden ze allemaal af, net omdat ze echt niets verkeerds voelen en zien. Ze zeggen allemaal dat het gewoon door de juiste training opgelost kan worden. Dus dat ga ik nu eerst proberen.
). Hij staat in de herfst/winter/lente dus met een regendeken buiten met daaronder een Rambo Ionic onderdeken. Die ionic stof maakt voor hem echt enorm verschil in de soepelheid van zijn spieren. Helaas is het daar nu te warm voor...
. Alleen zijn goede lesgevers in Oost-Vlaanderen helaas dun bezaaid. Vandaar dat ik zo blij ben met de nieuwe lesgever die nu één keer per maand zal komen. Al is dat dus de vorige keer een beetje in mineur geëindigd. Ik zal hem voor de volgende les wel uitleggen wat er toen gebeurd is.