Niet onder de beste omstandigheden helaas, blubberige bak en aardig wat wind.
Ik vraag me af of ze ooit in zo'n blubberige bak gelopen heeft.. Ze wist niet wat ze allemaal zag en hoe hoog ze haar benen op moest tillen

Alles was erg spannend, maar na een 10 minuten begon ze wat meer te ontspannen.
Lekker gedurfd om meteen de eerste keer een HAW topic te openen. Maar nu ik een nieuw paard gekocht heb, heb ik echt weer zin om fijn aan de slag te gaan

Het was echt ontzettend wennen. Nieuw zadel, nieuw paard. Wat is zij anders dan mijn vorige paardje. Heel erg gevoelig op de beenhulpen, veel meer bloed en kijkeriger. Maar wanneer ze begint te ontspannen is ze er wel weer er goed bij en kan ik er ook heel fijn en losjes blij bijven.

Heb rechtsom eventjes gegaloppeerd maar uiteindelijk maar gelaten voor wat het was, vond het allemaal net te blubberig en glad zo.
Ik moet zeggen dat ik wat minder trots was op mezelf.

Zelf moet ik echt erop letten dat ik soms niet te streng door kom met mijn handen, en misschien mijn beugels de volgende keer 1 of 2 gaten langer moet doen?

Aanspringen galop schoot ze wat weg naar voren. Mijn reactie is meteen te zien. (wat erger ik me daar aan zeg

Ik ben erg blij met haar, en ben zo benieuwd wat de toekomst gaat brengen !

Ik sta zeker open voor commentaar en tips en wil ook regelmatig onze (hopelijk) vooruitgang gaan posten.