Haar pony heet Andor en is een 11-jarige nrps-ruin. Hij is best druk en fris en er liep ook nog eens een ander paard in de andere bak los te bokken en te doen
Andy is nou eenmaal gauw druk in het hoofd
Eerst heb ik haar zelf even laten rijden en kijken hoe dat ging, daarna even een stilstaan foto gemaakt:

Dezelfde foto, maar dan in sepia:

Eerste aanwijzing van mij was, laat hem maar eens wat meer los van voor en rijden van achter. Hij liep gelijk wat beter met zijn hele lichaam dan zo opgekropt met dat hoofd heen en weer te knikken (sorry zusje
)
Hier zit ze al wat beter rechterop en Andy is al wat beter ontspannen van voor

Best netjes

Foto van zijn lieve ondeugende hoofdje

Van dezelfde foto dit gemaakt (nieuwe functie gevonden in fotobewerkingsprogramma
)
Nog een draffoto

Even poseren

Nog een hoofdjesfoto

Wat foto's van het springen, heb ze maar verkleind want ze waren erg wazig. Andy is erg heet op de sprong, we hebben geoefend dat ze zelf ook wat rustiger blijft tijdens het toerijden naar de sprong, er staat immers niks
Dus eerst netjes aangalopperen, diep in het zadel zitten en lekker lui over de sprong (daar dacht Andy natuurlijk anders over). Ging echt super, m'n zusje weet nu dat als ze gewoon blijft zitten hij toch wel springt hoe het ook uitkomt, als ze dit in het parcours doet dan hupst hij er ook wel over heen.

En uitstappen

Vloog ze er toch bijna nog af aan het einde van het rijden, ik deed een stap opzij en toen vond Andy het nodig om een megabok te geven om te keren en weg te rennen, ze hing half aan het zadel
Maar zat gelukkig gauw weer recht in het zadel
21 februari gaat ze meedoen aan de Drentse kampioenschappen in het L-D springen, ze heeft er erg veel zin in.