Dressage pro, wie nog meer?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Science90

Dressage pro, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-17 14:51

Hee,

Ik doe sinds vorige week mee aan een online training van dressage pro over het duurzaam trainen van je paard. Voorkomen van blessures komt aan de orde, het opstellen van een trainingsschema, het effect van bodems/houdingen/trainingen etc..

Zijn er hier nog meer mensen die meedoen?

Tip: kortingscode in pb!

miranda_147

Re: Dressage pro, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 14:56

Ik doe ook mee. Ben gister echt begonnen 1e 2 lessen gedaan.
Ben nu ook een paar wkn bezig met het inspiratieboek wat je kado kreeg.

nina82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 20:26

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-17 11:18

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-17 11:18

Het ging mij vooral om het maken van een trainingsschema en afwisselende kracht- en conditietrainingen. Ik ben heel benieuwd!

Abacab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 11:22

Ik heb ook gekeken naar het aanbod maar ik vond het niets waardevols toevoegen. ik werd zelf een beetje moe van het steeds maar afgeven op andere ruiters die het allemaal zo slecht doen. Die negatieve zeurderige toon vond ik heel onprofessioneel.

De opzet van de cursus is heel erg van nu en rete-commercieel, maar je kunt net zo goed een boek lezen. het voegt nl. niets toe. Alleen de vorm is anders. En net zoals je niet leert rijden vanuit een boek, leer je het ook niet via een website. Het blijft toch alleen bij zenden de mogelijkheid tot interactie is niet genoeg.

Het probleem bij heel veel ruiters van nu is dat ze heel goed de termen en het jargon kennen en daar heel boeiend over kunnen vertellen. Maar als je dat ziet hoe ze zelf rijden schrik je je rot. Dat komt omdat mensen zich de kretologie wel eigen kunnen maken door veel op het web te snuffelen. Maar als je geen trainer bij de arm pakt die jou recht in je gezicht de waarheid zegt dan blijf je ronddobberen in je eigen wereld van technische vaktermen en interessante verhalen. Het waardevolle aan persoonlijke les en begeleiding is dat je trainer direct kan ingrijpen en je uit die droomwereld kan halen.

Website als Dressage Pro dragen daar alleen maar aan bij. Uiteindelijk wordt het paard er alleen maar slechter van, en je portemonnee leger.

Roos_Doos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 22:21

Misschien een hele late reactie maar heb jij die kortingscode nog steeds? Ik wil erg graag deelnemen.

affy2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 22:37

Roos_Doos schreef:
Misschien een hele late reactie maar heb jij die kortingscode nog steeds? Ik wil erg graag deelnemen.

Hier nog 1