Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annet_Dottie schreef:Ik zou een instructrice/instructeur vragen om je hierbij te helpen.
Zie wel in je profiel dat je dit paard sinds Juni pas hebt en je zelf daarvoor alleen manege ervaring had? Dan vraag ik me persoonlijk af (is geen aanval!) waarom je kiest voor een heet/pittig paard.
Ik vraag me ook echt af of je les hebt. Zo niet zou ik daar echt eens mee beginnen zoals ik op je profiel ook leest kent je paard het allemaal wel maar jij nog niet dus dat ga je alleen niet allemaal zomaar ineens wel kennen/kunnen/leren in mijn ogen.
lailapri schreef:Equifytness kan erg leuk zijn en tevens nuttig.
Svadilfari1 schreef:Wat doen jullie mbt geestelijk/ nadenken momenteel? Qua grondwerk , en wat als je hem rijdt? ( bv buiten doe je dan ook aandachts oefeningen , overgangen enzo?)
d4rkhorse schreef:Annet_Dottie schreef:Ik zou een instructrice/instructeur vragen om je hierbij te helpen.
Zie wel in je profiel dat je dit paard sinds Juni pas hebt en je zelf daarvoor alleen manege ervaring had? Dan vraag ik me persoonlijk af (is geen aanval!) waarom je kiest voor een heet/pittig paard.
Ik vraag me ook echt af of je les hebt. Zo niet zou ik daar echt eens mee beginnen zoals ik op je profiel ook leest kent je paard het allemaal wel maar jij nog niet dus dat ga je alleen niet allemaal zomaar ineens wel kennen/kunnen/leren in mijn ogen.
Ik neem les en daar gaat het goed het is gwn dat ik te weinig oefeningen rijd ik kan zo nooit bedenken welketis vooral in winter dat hij zijn energie kwijt moet het is een groot sterk paard dat z'n energie kwijt moet. En ik ben veel te braaf in het rijden
Ik hoop dat jullie me een beetje snappen