Ik zal ons eerst even voorstellen
Elara is een 8 jarige merrie van Wynton. Ze is in maart geblesseerd geraakt, waarschijnlijk omdat we haar ijzers er onder uit hadden gehaald. Na 2/3 maanden er uit te hebben gelegen een bezoekje kliniek en de ijzers er weer onder konden we weer opbouwen.
We waren al een jaar niet meer gestart. En gingen dan ook zonder verwachtingen omdat Elara normaal heeeel veel spanning heeft op wedstrijd. Ze heeft ons echter aangenaam verrast en was suuuuperlief. Dit was voor haar ook de eerste keer dat ze 3 dagen achter elkaar op wedstrijd moest starten. Ze pakte echter de 3e dag nog steeds fijn aan ondanks dat ze toch wel wat moe was.
We hadden dan ook goede resultaten voor ons doen!
171.5 punt en een 11e plek (deze beoordeling viel een bietje uit de toon, maar ook dat kan gebeuren!)
199.5 punt en een 2e prijs!
194 punten en een 8e plek net naast de prijzen.
198.5 punt en een 5e prijs
196 punten en een 6e prijs
206.5 punt en een 3e prijs
Ik was echt tevreden dat we een keer redelijk relaxed rond konden rijden!
Hierbij het filmpje van de laatste proef, de rest van de filmpjes heb ik nog niet gekregen.
P.S. Elara zwiept altijd met haar staart. Ze is helemaal gecontroleerd maar niks gevonden. Echter was ze hengstig en dan is dit altijd een stuk erger!! Dus gelieve geen commentaar hier op.
We hebben nog genoeg verbeterpunten, en we doen ons best om het goed te doen

https://youtu.be/hyAOGuZjowY