Omdat ik nu ziek thuis zit, en gisteren de foto's heb ontvangen van onze les van dinsdag, dacht ik tja... Waarom niet?
Dinsdag hebben we voor de 2e keer na de operatie van Jetske ([MD] Sarcoïde verwijderen.) weer les gehad!
We gaan steeds vaker naar de Helsthoeve, omdat het in onze eigen wei, gewoon simpelweg niet te doen is

jetske is een 8-jarige Friese merrie, afstamming is geheel onbekend. Ik rijd haar nu iets langer dan 2 jaar, en we starten sinds kort L1

Oja, We zijn bewust van onze verbeterpunten, tips mogen altijd, maar hou het graag onderbouwend en positief, zodat we er echt iets van kunnen leren

Op sommige foto's loopt Jet inderdaad veel te diep, hier zijn we druk mee bezig. Dit komt ook omdat ze zich heel erg druk maakt, en zich snel opkropt, daar moet ik mijn hand naar voor doen, en haar ruimte geven.
Ook lijd mijn rechterhand een eigen leventje... Daar ben ik heel hard mee bezig, het is niet dat ik daar meer druk mee uitoefen, maar die hand zit gewoon een stuk verder naar achter. Tijdens het lessen merk ik dat niet, maar toen ik de foto's terugzag schrok ik er zelf van

de foto's staan niet in volgorde
1.

Beetje rek en strekken, hier loopt ze te diep
2.

Blij dat ze eindelijk op 4 benen loopt!

3.

Idem
4.

Volte inzetten
5.

Andere hand
6.

We stappen regelmatig tussendoor, zoals jullie zien is Jet hier al aardig bezweet. Helaas is ze dat al na 10 min naar de bak stappen..
7.

Dit vind ik een leuke foto

8.

Galopje, hier zijn we heel hard mee aan het trainen, vorige les was ze heel fijn in de galop, maar deze les was ze weer behoorlijk fanatiek om het zo maar te zeggen

9.

Weer eventjes stappen met lange teugel, en iets uitleggen over mijn handen
10.

Op het eind nog een stukje verruimen meegepakt, dit begint ze steeds beter te snappen!
11.

En weer lekker met uitstapdekentje onderweg naar huis!
12.

de laatste meters voordat we thuis waren!
Bedankt voor het kijken