Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kabayo schreef:Er is een verschil tussen het slepen van de achterhoeven en de achterhoef niet in de afdruk van de voorhoef plaatsen, oftewel de achterhand onvoldoende gebruiken. Daarnaast kan ook niet zomaar elk pony/paard voor een wagen...Slepen is niet abnormaal. Doen alle pony's tegenwoordig. Mijn pony deed het ook. Er zijn weinig pony's die echt actief draven van achter en de benen wel goed optillen. .
Mennen wil de achterhand trainen ook wel hebben
Ayla schreef:Kabayo schreef:Er is een verschil tussen het slepen van de achterhoeven en de achterhoef niet in de afdruk van de voorhoef plaatsen, oftewel de achterhand onvoldoende gebruiken. Daarnaast kan ook niet zomaar elk pony/paard voor een wagen...Slepen is niet abnormaal. Doen alle pony's tegenwoordig. Mijn pony deed het ook. Er zijn weinig pony's die echt actief draven van achter en de benen wel goed optillen. .
Mennen wil de achterhand trainen ook wel hebben
Ik verbeter mijn pony zijn achterhand door o.a. balkjes lopen aan de longe en het longeren met bodywrap (elastische bandage van longeersingel naar longeersingel, langs de achterhand).