Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DewiRox schreef:Een spoortje hoort gebruikt te worden voor het kunnen verfijnen van de beenhulpen. Echter worden sporen vaker gebruikt om harder/gemener te kunnen corrigeren tijdens het rijden. Blijkbaar vindt de eigenaresse dat het paard ook buiten gecorrigeerd moet worden, wellicht omdat hij volgens haar te veel naar dingen kijkt?
Ik vind het in ieder geval onzin en totaal onnodig. Wanneer een spoor toegepast wordt waar die eigenlijk voor bedoeld is, dan zou hij tijdens buitenrit absoluut niet nodig moeten zijn.
xIeer schreef:Omdat het paard altijd met sporen gereden is.. Verder gaf ze niet echt een reden
Change3x schreef:Ik vind het niet eerlijk van je dat je de eigenaresse nu negatief in beeld zet. Wees blij dat je op haar paard mag rijden!
Als je niet met sporen wil rijden dan zeg je dat toch gewoon tegen haar?
Change3x schreef:Ik vind het niet eerlijk van je dat je de eigenaresse nu negatief in beeld zet. Wees blij dat je op haar paard mag rijden!
xIeer schreef:Change3x schreef:Ik vind het niet eerlijk van je dat je de eigenaresse nu negatief in beeld zet. Wees blij dat je op haar paard mag rijden!
Ik ben ook heel erg dankbaar en dit was echt niet bedoeld om haar in een negatief daglicht te zetten. Ik was alleen benieuwd naar de meerwaarde.