Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar verder heb ik hem altijd in mijn zak zitten en doe er verder niks mee. Ik heb hem wel in mijn zak, ook al rijd in de bak. Ik ben vaak alleen op stal en mocht ik er af donderen door het een of andere, dan kan ik iemand bereiken als het goed fout is.
altijd wel even kort maar soms wel eens. Als ik nu met m'n bijrijdpaardje bezig ben pak ik ook wel eens m'n mobiel maar alleen op momenten dat het kan, bij deze nu niet als ik er op zit. Soms wel als ik met losgooien bezig ben of aan het wandelen en ze staat te grazen, of als ik foto's/selfies maak en ik heb toevallig een appje ook wel eens even kort

uiteindelijk is je paard ook blij dat je er bent en wilt die aandacht, en dan sta jij heel de tijd bezig met dat rare ding waar geluid uit komt

(ik ben altijd alleen op rit, dus vinden de mensen om mij heen het fijn te weten hoelang en waar ik ongeveer ben) De rest wacht maar even, tenzij het echt dringend is maar dan wordt ik meestal gebeld (dan neem ik ook op)
)
) Heb ik altijd een telefoon bij mij
Dus nee. Onder het rijden sowieso niet. Zag laatst iemand langs een drukkere weg uitstappen, mét mobiel en teugels lós! Nee, zou ik niet doen... levensgevaarlijk.