als eerste wat 'voltige' op magneet(hier liep eefie er gewoon naast)

esmé ging als eerste een vliegtuig nadoen

daarna ging ze op haar knieën(reed, ja ik zat op boef, aan de andere kant van de bak en had geen tijd om in te zoomen)
en daarna staan..
van boef heb ik geen foto's(voltige), die staan alleen op de site van de pc(eef heeft trouwens wel wat foto's genomen met haar digi, maar die heb ik (nog niet) via e-mail gekregen..)
dit is mijn uitzicht in draf(als ik naar mijn pony kijk natuurlijk, normaal kijk ik netjes naar voren):

en daarna ging esmé nog een beetje op boef rijden..

afwenden in draf
waar haar cap is? geen idee, ik denk dat ze die thuis had gelaten(ze kwam om te helpen met de pc, en eindigde op een pony
) of ergens neer gelegd... daarna nog boefie en neet op het blok gezet, die hadden we in de bak staan als opstapje voor de kinderen..
esmé op magneet op het blok...
esmé laat boef op het blok staan
eefie op magneet op het blok... deze en die foto hierboven ben ik vergeten om te draaien, dus je draait je beeldscherm maar even
en boef zn nieuwe kunstje, pirouette(ik moet hem alleen nog een duw geven, anders blijft hij staan..)
(als ik foto's maak neem ik er ook gelijk een heleboel en zijn er ook een heleboel topics die ik open, dus dat zal het wel zijn..)

ik heb ook een verzorgshetje gevonden