Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiannePuthzy schreef:Joolien schreef:Misschien probeer je wel veel te hard en ga je daardoor forceren tijdens de les? Heb je dat met meer dingen, de drang om het perfect te moeten doen?
Jup, bijv. Met verslagen die ik moet maken voor school, ik lever ze soms liever niet in omdat ik bang ben dat ze niet goed genoeg zijn
Joolien schreef:LiannePuthzy"
[quote="Joolien schreef:Misschien probeer je wel veel te hard en ga je daardoor forceren tijdens de les? Heb je dat met meer dingen, de drang om het perfect te moeten doen?
[/quote
Jup, bijv. Met verslagen die ik moet maken voor school, ik lever ze soms liever niet in omdat ik bang ben dat ze niet goed genoeg zijn
Dan zou het eens interessant zijn om bij jezelf te onderzoeken waarom je dat doet. Waar komt die drang vandaan? Bang om het fout te doen? Geen controle hebben over de situatie? Wat voor gevoel komt er bij kijken? Wat zou het gevolg kunnen zijn als je het niet goed doet?
Bespreek het eens met je instructrice, dit soort dingen bespreekbaar maken kunnen je al goed helpen.
Heb je het ook wanneer mensen bijv naast de bakrand naar je staan te kijken?
Lootje1991 schreef:Kan het niet zo zijn dat je gespannen gaat zitten omdat je anders je instructeur niet hoort? Dat heb ik wel eens gehad, dan moest ik zo m'n best doen om te luisteren dat het rijden niet meer ging