Binnenkort wil ik mijn aller aller eerste wedstrijd starten bij de KNHS.

(Ik heb dit bericht ook op het kopje wedstrijd geplaatst maar ik had daar geen reacties dus probeer ik het hier.)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marielle98 schreef:daarnaast is het ook altijd handig om je proef goed te kennen, scheelt vaak ook een hoop stress. wordt niet gehaast in je proef (wat is zelf heel goed kan) maar rij rustig je figuren, netjes op de letter en nette overgangen. En vergeet niet te genieten
veel succes alvast
Zeepsop schreef:Zorg dat je de tijd neemt! Haasten geeft alleen maar stress. Toen ik net begon met wedstrijden rijden, waren wij altijd een uur en een kwartier van te voren aanwezig op de accommodatie zodat we sowieso genoeg tijd hadden. Maak een lijstje met de spullen die je allemaal mee wil nemen. En vooral lekker genieten
liekec schreef:Alles de avond van te voren klaar leggen, zowel jouw spullen als die van het paard. Op de dag zelf gewoon heel vroeg beginnen met alles zoals op tijd trailer laden, zorg dat je echt nog een uur op het terrein hebt om op te zadelen, aan te melden en in te rijden en plan er geen dingen omheen zodat je niet gestrest hoeft te zijn.
Zeepsop schreef:Zorg dat je de tijd neemt! Haasten geeft alleen maar stress. Toen ik net begon met wedstrijden rijden, waren wij altijd een uur en een kwartier van te voren aanwezig op de accommodatie zodat we sowieso genoeg tijd hadden. Maak een lijstje met de spullen die je allemaal mee wil nemen. En vooral lekker genieten