Gewoon, een dagje met marron

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jeika

Gewoon, een dagje met marron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-17 18:32

Hoi, ik heb gisteren lekker gereden op marron, dat ging best goed. Ik vond het wel leuk om te delen :) ik ben geen Anky, gewoon een "voor de fun" ruitertje ;)

Afbeelding
Eerst lekker in de wei :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hij was niet zo ontspannen, doordat het best hard waaide en hij bang was voor de waaiende bomen :P (ik oefende met wijken, daarom op de meeste foto's mijn been achter de singel)

SweetVanille

Re: Gewoon, een dagje met marron

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 18:35

Je paard heeft vaak zijn mond open, nu vind ik dat niet heel raar want zo op de foto's lijkt het bit minimaal een maat te klein....

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-17 18:37

SweetVanille schreef:
Je paard heeft vaak zijn mond open, nu vind ik dat niet heel raar want zo op de foto's lijkt het bit minimaal een maat te klein....

Mag ik vragen hoe je dat kunt zien? :)

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 18:39

Jeika schreef:
SweetVanille schreef:

Mag ik vragen hoe je dat kunt zien? :)

Dat zie je gewoon, er zit geen millimeter ruimte bij en je ziet het knellen.

Net zoals je ziet wanneer iemand met te groot bit rijdt, zie je gewoon met je ogen. (Ja sorry, vind het een beetje stomme vraag)

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 18:39

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even Regels en Richtlijnen [HAW]Horses At Work aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.