Ik ben al enkele maanden in bezit van een fantastische 8 jarige merrie. Ze is enorm lief en daardoor zou je denken dat het tijdens het rijden ook zo is maar dat is niet het geval. 3 maand geleden had ze last van wolfstanden deze zijn dan ook getrokken natuurlijk dus ik dacht dat alle problemen weg gingen zijn. Aangezien ik alleen een buitenpiste tot mijn beschikking heb is het soms het geval dat ik niet kan rijden door het slechte weer maar als ik kan zit ik met het probleem dat ze zelf tijdens stap continue haar hoofd naar omhoog gooit ik was vorige week met haar gaan wandelen en ze was lastig op de teugels om het zo te zeggen. Ik liet de teugels gewoon hangen dus ik die hard trok was ook niet het geval. Wat dat voor haar wolfstanden helemaal niet het geval was. Het omhoog gooien met het hoofd leidt uiteindelijk tot bokken en stijgeren van frustraties van iets. Eerst dachten we dat ze weer wolfstanden had omda het er enorm veel waren en ze had ook veel haken van een lange tijd van voor we ze kochten. En ook nog erbij dat ze niet al haar eten liet staan met mimenten. Maar de dierenarts zegt dat het dat niet zou kunnen zijn. Nu ben ik hopeloos op zoek wat het toch zou kunnen zijn want niemand kan mij helpen.