aeolusnr1 schreef:Jij spreekt hier over moeilijkheden tijdens lengte buiging, als je dingen wil inoefenen dan moet je wel dingen uitproberen die binnen jouw en binnen het kunnen van het paard vallen, dus als dit niet zo is dan ben je gewoon verkeerd bezig.
Je geeft hier zelf 2 voorbeelden van oefeningen, namelijk de travers en ook het appuyement ????
De travers is eigenlijk een oefening die bij de basis-training hoort , het appuyement daarentegen behoort bij het vergevorderde trainen, dus als je bij de travers al merkt dat het niet vlot verloopt dan is het heel belangrijk eerst daar aan te werken tot dit echt perfect lukt , en dan zijn er nog een heel reeks andere voorbereidende oefeningen en dan pas kan je verder met het appuyement (dan ben je al gauw een heel jaar of mssn wel 2jaar verder)
Zoek goede les dit kan je echt niet oplossen door hier de vraag te stellen van geef eens een paar tips, zo werkt het echt niet. Als paardrijden zo makkelijk was dan was iedereen kampioen.
Dat weet ik, maar dit is echt niet het geval. Het is niet zo dat ze het niet kan, maar ze is gewoon niet zo soepel met de lengtebuiging en ik hoop dat iemand fijne oefeningen heeft om dit verder te oefenen, zodat ze iets soepeler wordt. Het is echt niet zo dat ik van de ene op de andere dag travers en appuyeren aan het oefenen ben. Ik ben een maand geleden voor het eerst Z1 met der gestart en had wel winst. Het is alleen zo dat ik echt aan de lengtebuiging moet werken. In het M2 vond ze de travers ook al lastig, maar het is niet zo dat ik niet ga starten omdat ze misschien 1/2 oefeningen wat minder kan. Ik heb zelf wel een paar oefeningen, maar misschien weet iemand anders oefeningen die ik nog niet ken en misschien kunnen werken.