Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laurievc schreef:Ik zou daar geen leeftijd op durven plakken maar eerder kijken of het paard fysiek nog in orde is en nog plezier heeft in het werk dat hij/zij moet doen.Geen plezier meer is stoppen, indien het fysiek nog haalbaar is en paard nog enthousiast is zou ik nog wel (in bepaalde mate) werken
Heleennn schreef:Als het paard nog in goede conditie is zou ik op de leeftijd van 25 daar over beginnen nadenken. Maar ondertussen niet meer fanatiek liggen doen, gewoon rustig uitbollen. En hoe gezonder en fitter je paard is, hoe langer je over dat proces kan doen in mijn ogen.
Yanaa schreef:Heleennn schreef:Als het paard nog in goede conditie is zou ik op de leeftijd van 25 daar over beginnen nadenken. Maar ondertussen niet meer fanatiek liggen doen, gewoon rustig uitbollen. En hoe gezonder en fitter je paard is, hoe langer je over dat proces kan doen in mijn ogen.
Die van mij is nu 25,sinds nog geen jaar blind aan 1 kant door ongeluk en heeft PPID. Dat is ook de reden dat het mij aardig bezig houdt de laatste tijd. Ze vindt het zelf nog geweldig om te werken, alleen niet in de makkelijke zin.
Een b-proefje vindt ze echt niets aan, maar het hogere werk dan begint ze echt weer te lopen!