[img]../upload/271/diesel1.jpg[/img]
de meeste dromen zijn bedrog lala...

ik denk aan thuis aan mijn mamma en me zusjes en broertjes die ik eerst heel vervelend vond maar nu...nu mis ik ze gewoon.
een paar uurtjes geleden werd ik opgehaald door 3 mensen 2 mensen noemde zich baasjes maar wat zijn dat baasjes wat betekend dat en die andere noemende zich tante marjolein ooo ik word zo moe van dat na denken allemaal

[img]../upload/271/diesel2.jpg[/img]
wat een raar ding hou dat niet zo dicht bij me ik ben bang dat die bijt

ik zit hier bij me "opa" op schoot nog steeds ben ik heel moe en wil de hele dag maar slapen en af en toe is wat eten

[img]../upload/271/diesel3.jpg[/img]
mmm jammie een kluif gekregen van die rare wezens die de naam dragen mensen...ik snap nix van hoe het in elkaar zit maar ik ben ook zo klein nog he...

[img]../upload/271/diesel4.jpg[/img]
wooh wat gaan we nu weer doen...

alles is zoo groot ik heb een riempje en een hals band om me nekje heen waar zijn me zusjes en me broertjes nou

[img]../upload/271/diesel5.jpg[/img]
heey dit is leuk allemaal ja wat is het iets groens ofzo

[img]../upload/271/diesel6.jpg[/img]
jee wat is alles toch zo ontzettend groot ik wou dat ik wat groter word mijn mammie en pappie zijn wel heel groot zou ik ook zo worden

dit is mijn zusje kyra:

en dit is mijn broertje igor vernoemd naar mijn papa King igoor de wereld kampioen ik ben heel trots op mijn papa

ik heb er nog meer hoor veel meer broertjes en zusjes maar dat is allemaal zo'n werk me pootjes zijn zo moe geworden...ik ga zo lekker met me baasjes naar het strand lekker spelen en heeel hard rennen

o ja nog 1 ding jullie kunnen hier meer info over mij vinden:
http://www.deduitsedog.nl/eigendiesel.html
en als jullie dan nog meer willen weten en nog meer foto's willen zien vraag het dan even aan mijn tante

(marjolein)

een poot van diesel en knuffeltjes