Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
enamorada schreef:Dankjewel jetm! Rechtrichten ben ik bekend mee, ik zal me er eens verder over gaan inlezen
jetm schreef:enamorada schreef:Dankjewel jetm! Rechtrichten ben ik bekend mee, ik zal me er eens verder over gaan inlezen
Is een hoop over te lezen
Er zijn verschillende manieren waarop je recht kunt richten ook op Bokt zijn er best wat topics over.
En mocht je ooit eens een lesje willen ik zit best wel in de buurt en combineer rechtrichten en Centered Riding.
rien10 schreef:Nee, dat vind ik geen goed idee. Om zomaar, zelf een schouder binnenwaarts te oefenen is meer nodig dan even wat lezen. Loopt je paard goed op 3 sporen met SB? Dat kan je zelf niet zien, moet iemand vanaf de grond beoordelen. Laat je de binnenhand genoeg los bij SB? Kan je het verschil rijden/aan de hand werken tussen SB en Schouder voor? Controleert iemand je? etc. etc. etc. Goed les nemen is hier echt nodig.
FriesWytske schreef:rien10 schreef:Nee, dat vind ik geen goed idee. Om zomaar, zelf een schouder binnenwaarts te oefenen is meer nodig dan even wat lezen. Loopt je paard goed op 3 sporen met SB? Dat kan je zelf niet zien, moet iemand vanaf de grond beoordelen. Laat je de binnenhand genoeg los bij SB? Kan je het verschil rijden/aan de hand werken tussen SB en Schouder voor? Controleert iemand je? etc. etc. etc. Goed les nemen is hier echt nodig.
Kan het hier alleen maar mee eens zijn. Ga niet zelf aanmodderen. Zoek goede instructie die je hierbij helpt.