Alhoewel het in zijn geval wel een hele vooruitgang is, want hij was normaal niet vooruit te krijgen! Dus daar kom ik bij de wei met mn spullen en wat zie ik daar...Nou, dit dus...
Jaja, je ziet het goed, meneer staat in de sloot. Hij wilde er ook nog eens niet uit...
Noujah, eindelijk dan... Ik kon hem gaan longeren. Nou, dat probeerde ik dan, want meneer schoot als een vuurpijl door het weiland, terwijl ik foto's probeerde te maken (erg moeilijk trouwens, mn arm is nog steeds lam) Maar dit is het resultaat:
In het begin scheurde hij dus zo rond...
Later ging hij al wat rustiger
Dit was het longeren, daarna heb ik hem nog even los wat rond laten rennen, want hij gaf aan nog energie genoeg over te hebben...
En dan krijg je dus dit:
Nou is mijn vraag, hoe vinden jullie hem lopen? Ik had nooit zo'n vertrouwen in zijn gangen, want hij liep altijd maar wat sloom rond te hobbelen, eerlijk gezegd leek het nergens naar. Maar nu loopt ie toch best netjes? Hij was dus vandaag een beetje erg opgefokt, vooral aan het begin. En hij zit een beetje in de knoop met zijn hoofd, hij denkt dat hij hem hoog moet houden...
Maar dat komt nog wel (hoop ik dan maar
)*sorry van mn zadel, maar ik had hem niet heel goed aangesingeld, er zit nogal een rotsingel aan, normaal ligt ie wel goed hoor*
Normaal ligt mn zadel super en mn nieuwe singel is onderweg...