Ik vond het tijd worden voor een topic van Ella.
Klein paspoortje:
Naam: Ella
Leeftijd: 7
Afstamming: Vaillant x Lake bid
Stokmaat: +/- 1.78
Ella is een erg werkwillige merrie, toen ik haar kwam te rijden (september 2014) was ze nog erg slap van achter en liep ze erg graag naar de sterren te kijken tijdens het rijden.
Eind 2014 zijn we in een oxer beland met zn 2en en door lichamelijke klachten van mij hierdoor mocht ik voorlopig niet meer springen, dit hebben we weer opgepakt begin 2015 waarna Ella mij een paar keer moest redden maar hier de kracht niet voor had, hierdoor ben ik er heel hard afgevallen en ontstond er een angst voor het springen. Inmiddels springen we weer in B, af en toe nog steeds angstig maar al wel met goede moed naar het L aan het kijken.
Ondertussen dressuren we ook veel en niet onverdienstelijk. Begin 2015 zijn we begonnen in de B en inmiddels rijden we L2 met de punten voor de M1, hier zijn we nog hard naar toe aan het trainen.
Het achterwaarts gaat nog niet zoals het moet en de contragalop is voor haar erg moeilijk en deze springt ze dan ook nog niet helemaal door maar de beginselen zijn er!
Genoeg gepraat door naar de foto's! Sommigen zijn gemaakt door Mariska Boerkamp en sommige door mijn broer, de fotografen heb ik toestemming van!
De dressuur:
Vorig jaar L1 selectie in diepenveen:

Almelose ruiterdagen 2015 L1:

Almelose ruiterdagen 2016 L2:

En L2 dressuur Marienheem (eerste keer L2)

En het springen:
Vorig jaar in de BB, met regelmaat gingen we zo over hindernissen:

Almelose ruiterdagen 2016:

En de laatste in den ham enkele weken geleden: