Hey iedereen! Hier ben ik weer met een post over Bella-Tetti. Een merrie die gekocht is van de veiling op de zorgboerderij in Zuid-Limburg. Bella staat nu bijna 3 jaar bij ons denk ik. Als ze aankwam ben ik met haar beginnen rijden, en dat ging echt super. Daar zijn topics van. We hebben haar dan gedekt, haar veulen is intussen 1 jaar! (Is ook een topic van) Bella heeft na haar bevalling 10 maanden rust gekregen op de weide, dan ben ik terug beginnen rijden, maar helaas kreeg ik dan wat voor aan mijn hand en konden we weer 2 maanden niet rijden. Nu zijn we sinds 2 weken terug aan de slag, en ik ben zo tevreden van wat ze er nog van onthouden heeft. Het gaat niet altijd even gemakkelijk, ze is vaak nog stijf in haar rug, maar daar werken we aan door veel vw-nw te rijden, veel overgangen en zijgangen te rijden. Ik heb foto's van een training van 2 weken geleden, dus ongeveer de 2de keer dat we terug reden, die ga ik hier even plaatsen! (Voorlopige) Werkpunten; achterhand meer onder krijgen, Bella zichzelf meer laten dragen, meer evenwicht. Ikzelf moet vooral meer rechtop zitten, voor me uit kijken, handen bij elkaar houden en mijn benen op zijn plaats houden! (Galop zit ik in verlichte zit, is makkelijker om haar rug te laten ontspannen, nadien ga ik zitten, maar zijn helaas geen fotos van) Sla maar toe. Ik waardeer zeer zeker opbouwende kritiek, waar ik iets mee kan!