Weg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 18:14

Weg
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-12-24 16:20, in het totaal 2 keer bewerkt

Irisjeeh1999

Re: Apollo in de ring

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 18:33

Wat zijn jullie een leuk team! En vind de hengstenvlecht hem erg stoer staan. 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 23:06

Thanks hihi =)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 19:59

Na overleg met TS wordt topic verplaatst van :
RT-HAW → RIJ-ITP

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 21:30

Ben benieuwd hoe het over een tijdje is, jullie zijn een leuke combi :D

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 18:59

Gemiddeld 3 x in de week les? Dat is veel! :oo

Jullie zijn een leuke combinatie, maar ik vind het absoluut niet B officieel waardig!

Gewoon lekker door blijven oefenen, dan komt het vanzelf goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-16 11:32

xxdomiixx, dankjewel ik ben ook erg benieuwd hoe wijs ons verder gaan ontwikkelen aangezien in heb als 4 jaar heb en ik hem nooit dressuurmatig zo heb op gepakt hihi.

_KiMbErLeY_, we hebben nu idd gemiddeld 3x in de week les soms 2 x in de week en de andere week soms 4 x verschilt heel erg! :o We zijn nu ook pas sinds April serieus bezig en basis zit er netjes in stap, draf en galop. Alleen vind ik naar benede kijken erg leuk nog haha :D Maar we gaan gewoon rustig door trainen :) Ik heb ook bewust gekozen voor FNRS wedstrijdjes in plaats van oficheel, leuke oefening voor zo wel mezelf als voor me paardje =)

Kalender7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 15:02

Lekker doorgaan en het komt wel goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 08:44

Dankjewel Kalender7 =) Ik heb ook zo iets van als het vandaag niet lukt dan maar morgen toch? Dus stapje voor stapje komen wij er vast wel samen =)

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 14:58

Ik ben het wel eens met Kimberley. Voor 3x in de week (dat is echt veel) les te hebben vind ik het beeld er onvoldoende uitzien.

Vooral de voorlaatste foto vind ik er niet fijn uitzien, bij hem en bij jou. Dat is volgens jou een galopovergang? Je lijkt hem daar erg vast te hebben, wat in een overgang omhoog net niet de bedoeling is.

Ik ben wel benieuwd naar beeldmateriaal als jullie weer een paar weken verder staan!

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 15:22

Ik ga mee met de bovenste reacties. Voor 3 x in de week les vind ik hem nog te 'strak' in zijn lijf zitten. De foto s die je pas liet zien in real, daar had je hem echt lekker aan het lopen! Daar was hij erg ontspannen, liep hij nageeflijk en kwam hij goed van achter. Ik ben ook benieuwd naar foto s over een paar weken. Ik denk dat daar heel wat uitkomt als je 3 x in de week les heb :) succes met knappe Apollo :D

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 15:33

Laat je een foto zien over een paar weken hoe het rijden dan gaat?
Ben wel benieuwd hoe dat er uit gaat zien na zoveel lessen :D

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 15:33

Ik snap bovenstaande reacties wel maar zie ook dat iedereen al voor het gemak even vergeet dat je zelf al aangaf dat je het spannend vindt. Daar komt bij dat het voor je paardje misschien ook wel spannend is dus ja dan is er wat spanning hier en daar.. Maar ik vind het niet storend en ik denk ook niet dat het echt goed beoordeeld kan worden vanaf een foto. :Y)

Wat betreft officieel moet hij echt nog wat meer laag en rond maar dat weet je zelf ook wel denk ik ;)

Maar goed, er leuke foto's! Super mooi resultaat mag je trots op zijn! Lekker verder oefenen en plezier hebben samen, dat is het belangrijkst! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 18:36

Lieve mensen bedankt voor jullie Commentaar een vervolg topic zal ik zeker maken =)

Sinds April ben ik [***] dus weer aan het op pakken (hij was zo dik dat ik zonder zadel moest rijden en na het rijden zag je mijn been ligging)
Mijn lessen zijn dus ook nog niet intensief dressuurmatig gerecht dit zijn we onder tussen wel rust aan het oppakken =)

Verder snap ik ook wat jullie naar vinden aan het zien van de foto's (sommige) Ik voel me ook tevens niet aangevallen! Ik leer hier van uit andere hoeken te kijken dus bedankt allemaal =)