Na lang twijfelen heb ik toch maar een topic aangemaakt. Ik las bij sommige andere HAW topics dat er soms heel onaardig commentaar werd gegeven. Ik wil heel graag jullie tips horen, omdat er nog heel veel te verbeteren valt, maar graag wel opbouwend commentaar want anders heb ik er niets aan.
Laat ik me even voorstellen:
Ik heet Anna, ben 12 jaar oud (ja, in mijn profiel staat wat anders), en rijd nu ong 3,5 jaar op een manege. Daarvoor heb ik af een toe op mijn shetlanders gereden, die ik nu nog steeds heb, maar daar ben ik helaas te groot voor. De pony waar ik op rijd op deze foto´s heet Anne. Ze is een ontzettend leuke, lieve pony. Qua karakter is ze best braaf.
De foto´s zijn gemaakt toen ik aan het losrijden was voor een onderlinge wedstrijd op de manege. Houd er even rekening mee dat ik hiervoor nog maar een halve les op haar had gereden. Ik weet trouwens dat mijn cap-bandje te los zat, die heb ik natuurlijk wat strakker gemaakt toen ik het wist.
Nou, genoeg gepraat... hier zijn de foto´s (staan niet in volgorde):
1.

2.

3. Ja, Anne is wel heel mooi maar ik moet toch echt proberen om te kijken waar ik heen ga

4.

5.

6.

7. Voetje linksachter...

8. Lekker blij hoofd

9. Doeii! Mijn voeten gaan ook weer lekker hun eigen weg

10.

Ik heb ook nog een filmpje, willen jullie die ook zien?
Edit: foto´s zijn gemaakt door rosaah hier op bokt