Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
meisje2000 schreef:Zitjes is altijd goed. Tijdens het rijden zou je kunnen zingen of tegen je zelf praten. Hou ook je ademhaling goed in de gaten.
Hoe rustiger je ademt de rustiger je word. Ik Ven mijn paard aan het beleren en was in het gegin ook erg gespannen. Ik haalde san diep adem in door mijn neus en ademde dan weer heel rustig uit via mijn mond en dan werd ik relaxed.
Lagoldy schreef:meisje2000 schreef:Zitjes is altijd goed. Tijdens het rijden zou je kunnen zingen of tegen je zelf praten. Hou ook je ademhaling goed in de gaten.
Hoe rustiger je ademt de rustiger je word. Ik Ven mijn paard aan het beleren en was in het gegin ook erg gespannen. Ik haalde san diep adem in door mijn neus en ademde dan weer heel rustig uit via mijn mond en dan werd ik relaxed.
Het is niet dat ik zelf gespannen ben ik zit ook relaxed op mijn paard maar met doorzitten zit ik te geklemd als het ware maar ik weet niet hoe ik dat moet los laten en moet ontspannen want als ik los laat hobbel ik als een gek
Selina schreef:Les nemen van een centered riding instructrice, zij focussen zich op het sturen met je zit en zo ontspannen mogelijk.