Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Joolien schreef:Het is een te kort filmpje om er wat zinnigs over te zeggen, maar ik vind haar niet bepaald fijn lopen. Heb je meer beeldmateriaal?
Ik vind haar vlak in haar lopen, ze maakt geen zweefmoment. Dan denk ik altijd aan paarden met gewrichtsproblemen. Normaal zou ik zeggen 'hup zet dat paard aan het werk', maar ik dit geval vind ik m dus niet helemaal lekker lopen.
Dus toch wat over te zeggen na een paar keer kijken, maar meer beeldmateriaal is niet verkeerd.
little_birdy schreef:oh sorry dan heb ik me vergist die heet ook promise en lijkt sprekend .
paard lijkt harstikke vast te zitten in lendenen en schouder. eigenlijk de hele rug.
is er ooit iets van ostheo bijgeweest? foto's laten maken van de rug ?
JudArthos schreef:Hmmm ze lijkt inderdaad niet helemaal lekker te lopen, maar voor mijn beeld lijkt ze ook erg zoekend naar een juiste houding.
Hoe stond ze er lichamelijk bij toen je weer op haar mocht rijden?
little_birdy schreef:Ik heb even mijn post geedit.
ik denk niet dat het nog verstandig is haar onder het zadel te pakken.
ik zie en lees dat je echt het beste met haar voor hebt !!
maar wat ik hier zie en indd lees wat je hebt gezegd is het blijkbaar toch voor haar een te grote belasting
samanthaaxx schreef:JudArthos schreef:Hmmm ze lijkt inderdaad niet helemaal lekker te lopen, maar voor mijn beeld lijkt ze ook erg zoekend naar een juiste houding.
Hoe stond ze er lichamelijk bij toen je weer op haar mocht rijden?
Mijn gevoel zegt inderdaad wat jij beschrijft.
Ze stond er een stuk slechter bij dan nu, minder bespiering, nog wat onregelmatig op linksachter, haar rug was een stuk holler dan hoe hij nu gemiddeld staat, ze was chagrijnig naar alles en iedereen en dat is nu over, stond op 2 ijzers (voor) ipv 4 ivm de kar op de weg.
Eigenlijk is ze gewoon super hard opgeknapt vergeleken met eerder, alleen kan een behandeling geen kwaad!:)
JudArthos schreef:samanthaaxx schreef:
Mijn gevoel zegt inderdaad wat jij beschrijft.
Ze stond er een stuk slechter bij dan nu, minder bespiering, nog wat onregelmatig op linksachter, haar rug was een stuk holler dan hoe hij nu gemiddeld staat, ze was chagrijnig naar alles en iedereen en dat is nu over, stond op 2 ijzers (voor) ipv 4 ivm de kar op de weg.
Eigenlijk is ze gewoon super hard opgeknapt vergeleken met eerder, alleen kan een behandeling geen kwaad!:)
Een behandeling kan nooit kwaadIk vind haar overigens in hals/rug redelijk losjes ogen voor wat ik had verwacht (in ieder geval niet hele rug strak met korte passen ed) daarom vind ik het zo moeilijk te beoordelen.. Doe je ook veel gymnastische oefeningen vanaf de grond bijvoorbeeld?
Joolien schreef:Mijn gevoel zegt dat je eens naar de benen moet laten kijken. Misschien eens een kreupelheidsonderzoek...