Ik heb een aardige lange tijd een blessure gehad aan mij knie, en heb zo'n 4 maanden niet kunnen rijden. Gelukkig ben ik al tijdje bezig met weer opbouwen, en ben ik vandaag voor het eerst weer naar springles gegaan. Ik ben niet erg de hoogte in gegaan, aangezien ik merkte dat ie er ontzettend veel zin in had, en het voor ons beide al weer een tijdje geleden is, dus vond ik het zo wel prima.
Het ging aardig goed, hij sprong fijn over alles heen! Wel was ie een beetje drammerig, en wou erg graag racen. Hij luisterde in principe goed naar mn hand als ik zei dat ie rustig en bij elkaar moest blijven, maar hij was het er soms niet helemaal mee eens (deze beelden heb ik ook in het filmpje gezet). Hij wil dan zo ontzettend graag door, dat ie het soms niet helemaal accepteert. Dit wordt op zich wel minder, en we doen hier dan ook vele oefeningen voor. Maar het was natuurlijk zo lang geleden, dat ie er voor mijn gevoel gewoon erg veel zin in had.
Hier enkele beelden van de losse sprongen:
En het parcourtje:
Ik ben benieuwd wat jullie te zeggen hebben, tips altijd welkom! Ik plaats het niet voor niets in HAW, dus ik hoop dan ook leuke opbouwende tips te krijgen, zodat we alleen maar beter kunnen worden

Groetjes