Weer terug in de ring.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Kaaarin18

Weer terug in de ring.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-16 19:35

Even voorstellen ons laatste haw topic is al weer een tijdje geleden.
Dit is kyra ze is 17 jaar en dit schatje is van mijn buurvrouw.
We rijden samen alweer ongeveer 3 jaar, we hebben 1x in de week les en daar buiten probeer ik altijd nog 2 á 3 keer te rijden, we hebben ups en downs maar zo goed als nu is het in een lange tijd niet gegaan.
De laatste keer dat ik op wedstrijd ben geweest waren mijn punten dan ook boven verwachting goed, we hebben toen b groen gestart met de gedachte, als dit heel goed gaat plannen we de komende tijd nog meer groen wedstrijden en dan kan ik met 100% vertrouwen die startkaart aanvragen!
Helaas liep dat even anders en ging het rijden niet beter maar slechter :(
Ze kreeg weer last van haar rug stond een tijdje stil,naar een paar keer naar de osteopaat geweest te zijn ging het langzaam weer beter en konden het weer oppakken alleen kreeg ik toen ander werk waarbij mijn werktijden iets lastiger te combineren waren met het paardrijden dus ging het van 4x in de week naar 2x in de week, Maar goed nu het weer weer beter is kunnen we lekker weer buiten rijden en dus ook weer vaker.
Ik heb de laatste tijd weer hard getraind en ben zelf blij met het resultaat, ze loopt weer een stuk rustiger en probeert niet meer onder me vandaan te vluchten,
Dus vandaar dat ik aankomende zondag weer bb start en hoop dat dit langer goed gaat zodat die startpas er ook echt nog komt.
Genoeg gelult en tijd voor de foto's

Oja commentaar mag altijd zolang dit maar netjes en opbouwend word verwoord! :o

Afbeelding
ter vergelijking de 1e foto is 2 weken geleden en de 2e foto van april 2015

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Doeeg! :wave: :wave:

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 22:35

Definitief slotje ivm onbedoeld schaduwaccount.