Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
LianaPep schreef:Heb haar al een maand en 2 weken.
Donderdag komt er iemand langs om te kijken of het probleem bij mij zou liggen of bij Shadow... Ik hoopte gewoon dat iemand iets meer kon zeggen of hoe ik het beter kon aanpakken.
Maar daardoor helemaal schrikachtig worden? Voor de rest is ze echt super braaf. Ikzelf rij al van toen ik 8jaar was en ben nu bijna 18 jaar dus het is niet dat ik een beginnende ruiter ben, ik was opzoek naar een rustig betrouwbaar paard en dat zagen we ook toen we een testrit reden (in een piste) hierna kreeg ik ook een verwijt waarom ik niet gevraagd heb om eens buiten te gaan
rijden wat ik nu beter gedaan had...
LianaPep schreef:Ik denk niet dat een verhuizing slecht voor haar was want nu staat ze elke dag op een weide en vroeger altijd in de stal en krijgt 10 keer meer aandacht als ervoor. Dus denk echt niet dat dit slecht voor haar was... En ik hoop het ook echt niet... Want als ik er nu zo overnadenk was ze echt kalm en was echt het perfecte paard, en nu is ze zo... Ik ga geduld hebben en blijven proberen en hopen dat het goedkomt!
LianaPep schreef:Hey iedereen
Sinds een maand en 2 weken hebben wij een nieuw Paardje, genaamd Shadow ze is 16 jaar en een super lieve. Maar onder het zadel is ze heel schrikachtig en verschiet ze echt van de kleine dingen bv van een bank of een kraai die kraait, ook jaagt ze ons ander paard op...
Nu moet je weten bij haar vorige vorig baasje heeft ze blijkbaar 12jaar altijd buiten gereden. En nu van waar ik ze gekocht heb wilt niet geloven dat ze niet echt te vertrouwen is onder het zadel... Zij vertelde mij dat ze 5 keer per week bereden werd buiten. Maar tegen mijn mama zegt ze maar 2 keer, dus mijn vraag is: zou het echt kunnen dat ze na zoveel jaar toch nog amper iets gewoon is? Groetjes Liana!