Sinds een klein maandje heb ik een nieuw paard, Allure. Ze is een 10 jarige merrie en ze is nogal eenkennig (heeft 8 jaar dezelfde ruiter op haar rug gehad). Ik heb haar particulier gekocht, bij een hele leuke vrouw die een zoontje van 2 heeft, met wisselende diensten werkt en dus gewoonweg geen tijd meer had voor haar paard. Ze vond het moeilijk om haar weg te doen, maar vond het heel leuk om te zien hoeveel plezier ik nu met haar heb. Ze is uitgebracht t/m M1, en doorgetraind t/m Z2. Wisseltjes zitten er ook al op. Maar daar train ik haar niet in, vind het belangrijk dat ik eerst een band krijg en haar helemaal van binnen en van buiten ken. Toen ik haar voor het eerst zag wist ik wel al dat ze hèt paard was!
Ik krijg les van de staleigenaresse, Judith Lonissen. Zij heeft tevens haar paard in deGrand Prix uitgebracht. Ik rijd nu ook nog eventjes met slof, op een vriendelijke manier. Dus daar aub geen commentaar op.
Ik wil graag weten hoe ik haar nòg actiever krijg in het achterbeen. Ze heeft van zichzelf een sterk achterbeen en een bovengemiddelde uitgestrekte draf. Een mooie bergopwaartse galop.
Laat maar horen! Maar blijf wel netjes haha.

Ohja, ik moet meer voor me uit kijken ipv naar beneden hihi...
Groetjes van Laura!