rij plezier terug krijgen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

celinadilana

rij plezier terug krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-16 02:34

heyhoi :) ,

ik heb nu al een tijdje een verzorgpaard. Het begon op een hele gezellige stal met gezellige en sociale stal genootjes, we maakte altijd leuke buitenritten en reden vaak samen in de bak. Naar mate van tijd moest deze stal sluiten en moesten we allemaal een andere stal vinden (heel erg balen), iedereen ging ze eigen pad en had een stal gevonden wij ook... alleen nu staan we op een stal waar mijn verzorgpaard het heel erg naar haar zin heeft en de eigenaar ook best wel en mijn verzorgpaard ook erg gelukkig is, alleen ik heb het niet echt naar me zin ik mis de gezelligheid en het contact met de mensen ik heb hier nog steeds niet echt mijn plek gevonden. De mensen op deze stal roddelen en zie of spreek ik bijna nooit, iedereen is op zichzelf. -.- Door de gezelligheid en de rust op de oude stal pakte ik ieder moment om te rijden en nu op deze stal is mijn rij plezier heel erg afgenomen doordat de sfeer op stal mij heeft getoucht. Heeft er iemand tips of motivatie dingetjes om mijn altijd leuke ervaringen en rij plezier weer in mij naar boven te halen?! LET ME KNOWW /3 *\o/* <3

xoxo

kelseyc

Re: rij plezier terug krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 03:00

rijvereniging in de buurt? met oude stalgenootjes buitenritjes plannen? snap het wel!! hoop dat het terug komt!

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 05:05

Iedereen lekker zn gang laten gaan. Roddels ene oor in andere weer uit.

Als ik de zin in het rijden verlies ga ik gewoon andere dingen doen, grondwerk enzo. Rijden komt wel weer

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 08:55

Weet je heel zeker dat jij ook open staat voor de andere mensen op deze stal?

Als je van een leuke stal weg komt kan het best zijn dat jouw gevoel van 'balen' duidelijk te merken is in je houding. Als een nieuwe op een stal komt die er eigenlijk niet wil zijn is het voor de stalmensen niet echt uitnodigend om contact te leggen natuurlijk.

Pauline2cv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-16 09:10

Mij helpt het heel erg om doelen te stellen. Als je kleine doelen stelt voor jou en je paard behaal je ze snel en word je weer positiever over het rijden. Je rijdt ten slotte vooral voor jezelf neem ik aan en niet voor de anderen.

Of ga een paar keer met de eigenaresse van je verzorgpaard mee, zij heeft wel aansluiting gevonden en kan je hier misschien mee helpen.

Hopelijk vind je het plezier in het naar stal gaan terug!