ik heb nu al een tijdje een verzorgpaard. Het begon op een hele gezellige stal met gezellige en sociale stal genootjes, we maakte altijd leuke buitenritten en reden vaak samen in de bak. Naar mate van tijd moest deze stal sluiten en moesten we allemaal een andere stal vinden (heel erg balen), iedereen ging ze eigen pad en had een stal gevonden wij ook... alleen nu staan we op een stal waar mijn verzorgpaard het heel erg naar haar zin heeft en de eigenaar ook best wel en mijn verzorgpaard ook erg gelukkig is, alleen ik heb het niet echt naar me zin ik mis de gezelligheid en het contact met de mensen ik heb hier nog steeds niet echt mijn plek gevonden. De mensen op deze stal roddelen en zie of spreek ik bijna nooit, iedereen is op zichzelf. -.- Door de gezelligheid en de rust op de oude stal pakte ik ieder moment om te rijden en nu op deze stal is mijn rij plezier heel erg afgenomen doordat de sfeer op stal mij heeft getoucht. Heeft er iemand tips of motivatie dingetjes om mijn altijd leuke ervaringen en rij plezier weer in mij naar boven te halen?! LET ME KNOWW

xoxo