1.

Kantje's Cartie (Honey)
5 jaar
merrie
officieel gemeten op 1.47 m
springpony
Vandaag was mijn lieve vriendin Anne na een hele tijd weer een dagje mee naar de paarden! Aangezien ik graag weer wat rijfoto's wou, heeft Anne haar camera meegenomen. Helaas was er bij de ponyclub, waar ik normaal rij, concour dus ben ik in de wei gaan rijden.
Ik ben nog erg bezig om Honey lang en laag en dus naar voren te rijden, ze vindt dit namelijk heel moeilijk. Ik ben me er van bewust dat ik mijn handen soms te breed heb en ik heb af en toe de neiging om mijn benen naar voren te steken of op te trekken. Hier wordt hard aan gewerkt tijdens les

2. Eerst lekker instappen

3. Lang en laag draven

4. Teugels helaas in een boogje, maar wel mooi ontspannen!

5. Hier hou ik mijn linkerhand te strak, ze was hier ook erg sterk en wou teveel naar voren

6. Heel blij met dit beeld! Vooral omdat Honey eerst altijd heel sterk was in de galop (kan ze nu nog steeds af en toe worden) en ze alleen maar hard wil gaan, en dan nu al een klein beetje verzameld
Het lijkt alsof ik mijn linkerhand heel strak heb, dit is niet het geval, de foto vertekend
)
7. Handen meer bij elkaar en knik in ellebogen

8. Net iets te lang hier, mag iets ronder en hoger

9. Niet mijn benen optrekken en ze mag nog iets ronder

10. En alweer mijn stomme handen
Hier vroeg ik heel veel stelling, omdat ze dit moeilijk vindt en ik dus wil dat ze lekker los wordt. Teugels liet ik in een boogje om te kijken of ze los was. 
11. Nog een galopje

12. Heel, heel heel blij met dit beeld!

13.

Waar ik ook zo blij mee ben is dat Honey zoveel afgevallen is! Het buikje begint nu echt te vervagen en te veranderen in spieren!
14. Een foto voor de vergelijking: foto van afgelopen zomer

15. En nu!

Dat waren de foto's alweer! Rijtips mogen natuurlijk, graag zelfs, maar hou het alsjeblieft wel netjes, we zijn beiden namelijk nog aardig ''groen''.

Bedankt voor de tip