Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Kim_97 schreef:Ik heb hier een tijdje geleden ook een topic over gemaakt. [HAR] reden van een lage neusriem
Misschien interessant?
Kim_97 schreef:Ik heb hier een tijdje geleden ook een topic over gemaakt. [HAR] reden van een lage neusriem
Misschien interessant?
Harvey1 schreef:Kim_97 schreef:Ik heb hier een tijdje geleden ook een topic over gemaakt. [HAR] reden van een lage neusriem
Misschien interessant?
Rij je hier nog steeds mee? Bevalt het nog?
Harvey1 schreef:Bedankt voor de tips! Ik twijfel of ik er eentje tweedehands moet kopen of nieuw, harry's horse kost niet zoveel. Als het niets is kan ik het altijd weer verkopen.
Is het bij de lage neusriem niet zo dat er extra veel druk op de neus komt zoals bij de mexicaanse?
Koper schreef:Hoezo minder druk vragen? Druk waarmee?
Koper schreef:De Rambo Micklem is inderdaad vergelijkbaar qua stabilisering van het bit.
TS overigens zou het ook nog aan het bit zelf kunnen liggen, heb je daar al eens naar gekeken? Het ene paard is een zeikerd qua neusriem en de ander juist weer qua bit.
EmptyWords schreef:je hoeft niet opeens anders te gaan rijden hoor.
ik rijd nu al een paar jaar met lage neusriem, paard reageert sneller en soepeler op mijn hand.
was puur omdat hij een plekje van het halster had op de plek van de hoge neusriem, dus een lage ingehangen. nooit meer uitgedaan.
[ [url=m/PhUJKP.jpg]Afbeelding[/url] ]