Ik zal mezelf eerst even voorstellen.
Mijn naam is Darenka en ik ben 21 jaar oud. Ik rijd al vrij lang maar heb nog niet zolang privélessen. Ik rijd sinds een maand met een 6-jarig paard genaamd Jester. Jester is 1m70 en heeft een sterk en dominant karakter. De eerste weken liep hij echt over mij, was hij heel dominant tegenover mij maar met grondwerk hebben we de rollen omgedraaid en is hij nu wel poeslief. Jullie zien ook dat ik een zweepje in mijn hand heb omdat hij wel eens de ruiter durft testen, doet hij trouwens bij elke ruiter maar dat is gewoon zijn karakter. Zijn vader deed het ook en was een dressuurtopper. Ik rijd nog maar een maand met hem en ben mij er zeker van bewust dat vooral ik nog heel veel werkpuntjes heb, zoals mijn armen, handen, voeten, ... Mijn houding is echt een groot werkpunt. Jester heeft 6 maand stilgestaan omwille van zwangerschap van de eigenares, vandaar dat hij al zijn bespiering kwijt is en we dus terug moeten opbouwen. Je mag rijtechnische commentaar geven op alles maar hou het wel vriendelijk.
Alvast bedankt voor het kijken!