en ow wat ben ik trots en totaal niet verwacht!
Eerst zal ik hem even voorstellen double is een Arabier kruising geen idee wat er nog meer in zit dat blijft de verrassing hij is 10 jaar en we rijden L1.
Afgelopen zondag dacht ik echt ow waar ben ik aanbegonnen wel een beetje spanning want meneer deed eerst moeilijk om de trailer op te gaan me planning was al een beetje veranderd.
En tja de proef gelukkig was mijn instructeur ook mee om beetje te helpen en tips te geven werkte goed.
Eerste proef ging echt lekker ontspannen alleen met het aanspringen wat spanning. Daar werden we ook beloon met 182 punten. En een 5e plek
2e proef was meneer wat moe dat het daardoor iets slomer was en niet echt vooruit te branden was. Daar mee 179 punten het was jammer dat ik een puntje lager kreeg voor verzorging (heb altijd 8jes gehad en nu in ene een 7 snapte er niks van. Andere jury gaf me ook een 8) maar helaas daardoor geen winstpuntje erbij maar toch beloond met een 7e plek.
En zelf met de kring zelf zijn wij 6e geëindigd had het echt allemaal niet verwacht dacht van ik word wel laatste want wijken ging niet al te best en die bok er bij. Echt wat ben ik trots op hem.
Genoeg gekletst hier wat foto's
Ik heb alleen nog tips van me zelf wat me instructeur ook vaak genoeg zegt meer op me kont zitten en achter over. En door me nieuwe rijlaarzen zie ik nu dat ik me haken iets meer naar beneden moet doen.
De foto's staan beetje door elkaar maar met de witte hekjes was de 1e proef.

En tja het zal double nooit zijn om zijn boevige kant te laten zien

Bedankt voor het lezen en kijken.
Tips zijn altijd welkom!