Ik heb een beetje onzekerheid als het gaat over de galop van mijn jonkie aangezien dit een beetje vreemd gaat soms;
Ze is lichamelijk een beetje een drama geweest vroeger, maar hier ga ik niet te ver op in omdat het dan wat lang en warrig wordt..
Ze is een aantal weken terug behandeld door een kinesioloog waardoor ze stukken beter is gaan lopen. Ze heeft meer schwung, een stabielere aanleuning en overall een stuk happier.
Wel blijft ze galop een beetje een twijfelpunt, ze is op bepaalde stukken opeens heel goed gaan loslaten, waardoor haal hals zakt tot boeghoogte en ze echt een lekker tempo en goede beweging krijgt. Maar buiten deze fijne stukken trekt ze zich helemaal vast, legt ze haar oren plat en bokt ze bij het vragen van verruiming.
Het vastzetten deed ze voorheen ook, maar het bokken nog niet..
Wel staat ze erom bekend dat ze onzeker kan zijn in haar bewegingen door de achterhandproblemen van vroeger, en dinsdag wordt ze ook weer bekeken hiervoor.
Ik denk dat ik met dit topic vooral van me af wil schrijven, maar vroeg me af of iemand tips heeft hoe ik dit aan moet pakken?

Liefs, Judith.