Hoi bokkers!
Ongeveer twee weken werd de wintercompetitie weer georganiseerd bij onze ponyclub! Aangezien het erg goed gaat kwa rijden met ons wou ik deze kans om concourservaring op te doen niet verspillen en heb ik ons opgegeven
Het eerste parcour ging totaal niet slecht, alleen een weigering op sprong 9 (van de 10) doordat ik niet goed oplette.
maar alsnog was ik totaal niet ontevreden aangezien het Honey's tweede B parcour ooit was. Daarna sprong ze er wel netjes overheen en hadden we alsnog 72 stijlpunten
Het tweede parcour (jachtparcour) ging nog net iets beter, geen weigeringen of balkjes! Natuurlijk nog wel genoeg rijtechnische foutjes, maar aangezien dit Honey's tweede B parcour ooit was en ik zelf nog maar een half jaar (ik reed voordat ik Honey had alleen op de manege) op de ponyclub rij, mag ik niet klagen
Een paspoortje van Honey:
naam: Kantje's Cartie (v. Kantje's Carter x Casper)
leeftijd: 5 jaar
ras: New Forest
wedstrijdervaring: 3 BB wedstrijden en nu 2 B wedstrijden
Uiteindelijk zijn Honey en ik eerste geworden in de klasse B!
Ongeveer twee weken werd de wintercompetitie weer georganiseerd bij onze ponyclub! Aangezien het erg goed gaat kwa rijden met ons wou ik deze kans om concourservaring op te doen niet verspillen en heb ik ons opgegeven

Het eerste parcour ging totaal niet slecht, alleen een weigering op sprong 9 (van de 10) doordat ik niet goed oplette.

Het tweede parcour (jachtparcour) ging nog net iets beter, geen weigeringen of balkjes! Natuurlijk nog wel genoeg rijtechnische foutjes, maar aangezien dit Honey's tweede B parcour ooit was en ik zelf nog maar een half jaar (ik reed voordat ik Honey had alleen op de manege) op de ponyclub rij, mag ik niet klagen

Een paspoortje van Honey:
naam: Kantje's Cartie (v. Kantje's Carter x Casper)
leeftijd: 5 jaar
ras: New Forest
wedstrijdervaring: 3 BB wedstrijden en nu 2 B wedstrijden
Uiteindelijk zijn Honey en ik eerste geworden in de klasse B!