Ik heb een tijdje terug mijn fries verkocht omdat ik daar niet verder mee kwam in het rijden en het plezier er niet van had haalde wel winstpunten maar het rijden was meer een gevecht dan plezier omdat ze lui aan het been en zweep.
nu na een paar weken zoeken kreeg ik plotseling telefoon, de andere eigenaar kon niks met mijn eigenwijze maar absoluut geen beginners fjord beginnen ik had haar zelf 7 jaar gehad maar bij het telefoontje na 2 jaar wil je haar alstublieft terug kopen wist ik het meteen! JA GRAAG! zo gezegd zo gedaan, vrijdags meteen opgehaald,
omdat het boven mijn verwachting erg braaf gaan wil ik misschien gaan starten in de B zou dit kunnen zoals ze nu loopt?
eigen rijtips: omdat ze vlug is wil ik wel eens vast houden, dit durven los te laten, ik pak stukjes tussen door lang en laag en tempo wisselingen, om de rust te krijgen.
ik longeer haar nu vaak en ook over balkjes om de achterhand beter te krijgen.
ik zou graag rij tips krijgen waar ik echt wat mee kan, geen comentaar..
ik wil graag aan ons als combinatie werken. (p.s) dat wijken is niet voor wijken maar meer voor de kuit op zij plaats van in tempo versnellen op been opzij.
groetjes rijanna